2008年3月8日星期六

初步的建議(點列式)

一、有關概念的界定

  • 加入學校中高層管理人員之職能定位及登記制度。
  • 全職教學人員是指每週由學校安排工作時間逹36小時或授課節數以40分數為一節,逹14節的教學人員。
  • 兼職教學人員指每週由學校安排工作時間少於36小時或授課節數以40分數之為一節,少於14節的教學人員。

二、完善教學人員職業上之權利和義務

  • 有權利得悉所任教學校之該年度財政收支狀況。
  • 在聘任滿二年後,可與校方簽訂長期合約。
  • 教學人員當以權利上受損時,有權向教學人員專業委員會提出申訴。
  • 教學人員有積極發表意見的義務,以優化教學環境、政策及課程之發展。

五、訂定教師的職級

  • 學校須保證每個學校財政年度教學人員的薪酬支出佔學校經常性收入的百分之七十或以上。[附件:補充定義學校經常性收入的內涵 (仍在撰寫之中) ]
  • 學校須與獲聘任的教學人員簽定正式聘任合約,且合約不能少於一年。
  • 當教學人員在聘任滿二年後,校方與教學人員需要簽訂長久合約,直至顧主顧員任何一方提出終止合約為主。

八、訂定每週工作時數和每週上課時限

  • 全職教學人員每週在學校以及由學校安排的校外工作的正常工作時間,36 小時,包括上課時數和非上課時數。
  • 中學教師每週上課時間為560-640 分鐘。

待續..........

14 則留言:

匿名 說...

嘩~~~!
人氣不足呀
係唔係要d電腦老師出黎
搞返個正式d既網頁
唔係一個半個blog呀
搞到好多唔係太熟電腦既老師......想留言
想參加
((個人見解,唔好鬧......我都係想大家好))

匿名 說...

嘩~~~!
人氣不足呀!!
係唔係要d電腦老師幫幫手~~
搞返個正式d既網頁
只係用blog~~
我驚唔夠~~
搞到好多唔係太熟電腦既老師......想留言
想參加都唔知點好~~

((個人見解,唔好鬧,因為我都想參加......我都係想大家好,我叫crazy))

匿名 說...

好呀!有無電腦老師出手相助,係就群策群力做大佢。

我係jacob

Barry 說...

我已經將個link用e-mail send左出去, 亦都希望d人會forword, 但如果要換版, 就要諗埋呢一樣野, 諗諗佢......華

匿名 說...

係呀!blog同網貢都差唔多,我諗因為大家都太忙,暫時用住先都幾好。努力呀您地!唔係,應該係我地。4月4 日 加油!


我係 姜sir

匿名 說...

呢度只有中學老師在討論嗎?
點解無小學的同事既?


小師 妹

Barry 說...

當然越多唔同學部或唔同學校o既教師發表就越好........
仲有, 我去教青局聽完講解會之後, 發現一樣野, 原來而家已經係教師o既我地, 如果係冇對口o既學士學位畢業, 即使你教左9年, 法規一生效時都只係"預備2級"教師, 人工仲低過一個o岩o岩畢業o既教育學士畢業生(因為佢直入"第一級"), 我覺得對而家o既一部分老師好唔公平...

匿名 說...

咁大濟?
我係讀機械,教數學不知是否對口?

匿名 說...

我覺得應該要教青局給予教師一個統一的醫療保障制度,包括在職和已退休的,都應該享有。我現在看病要自己出錢嘎!好多公司都可以報銷啦,那個津貼不是萬能的。

匿名 說...

沒有對口的都可以"教"左9年.

其實要有師範資格先可以教書
已經係一個必然的事實.
唔係話我讀完個大學又無野做
咪教住書先囉
講真係澳門
都師沒比人認為係一個專業
就係因為"只要'大學畢業就可以去"教"
^_^

匿名 說...

講到人工...
你係一間私人公司裡面做野
要知道老細條數點計
咁不如你叫係威記做荷的.問下個老細
我份萬幾蚊係收入又係點計出黎先得架

你叫政府做野..
但係你個真正的老細唔係政府呀..

匿名 說...

呢個並不是學校計唔計到條數出來的問題,係應唔應該的問題。學校用的是公帑,以前無制約當然不用向老師公布,但既然要有所改革,自然要考慮變的可能。
學校向老師公布財政收支,可以起監督作用。
和什麼”威記的例子”風馬牛不相及,我不認同!

匿名 說...

點解我3月15日所寫的肺腑之言完全不見了,我寫了2個小時,請不要刪除,這裏不是讓我們訴說教育所存問題的地方嗎?這是我的真實心聲,是關於教師工作量超負荷而衍生的種種嚴重問題,即使刪除了也請說明理由,不然我怎繼續支持下去?

匿名 說...

"點解我3月15日所寫的肺腑之言完全不見了,我寫了2個小時,請不要刪除,這裏不是讓我們訴說教育所存問題的地方嗎?這是我的真實心聲,是關於教師工作量超負荷而衍生的種種嚴重問題,即使刪除了也請說明理由,不然我怎繼續支持下去?"

We are sorry about any technical problems and we were not aware of that until now. Thank you for raising this problem. We will never delete any post here as this is an open forum for everyone. This might be caused by the maximum limit of posts.

Should you have any comments please email to this account:

smartteachermeeting@yahoo.com.hk

Regards,
Site Adminstrator